کشته شدن القحطانی در افغانستان تائید شد

A plaque of the Department of Defense seal is seen January 26, 2012 at the Pentagon in Washington, DC. AFP PHOTO/Mandel NGAN (Photo credit should read MANDEL NGAN/AFP/Getty Images)

وزارت دفاع امریکا کشته شدن یکی دیگر از رهبران القاعده در افغانستان را تائید کرد.
به گزراش خبرگزاری خاورمیانه، پنتاگون اعلام کرد، حمله نظامی ماه گذشته امریکا در افغانستان باعث کشته شدن یکی دیگر از سران ارشد القاعده در این کشور شد.
پیتر کوک، سخنگوی پنتاگون گفته است که «فاروق القحطانی» رهبر القاعده در شمال شرق افغانستان که از سوی رهبری این گروه برای ایجاد دوباره پناهگاه هایی امن در افغانستان انتخاب شده بود، در حمله ۲۳ اکتوبر در ولایت کنر کشته شده است.
وی افزود، پنتاگون همچنان در حال بررسی و ارزیابی نتیجه حمله ای دیگر در همان روز است که «بلال العطیب» یکی دیگر از سران القاعده در افغانستان را هدف قرار داده بود.
این در حالی است که هفته گذشته وزارت دفاع امریکا از حمله بر مواضع القاعده و هدف قرار دادن رهبران این گروه در شمال شرق کشور خبر داده بود.

Author

About Author

1 thought on “کشته شدن القحطانی در افغانستان تائید شد

  1. از نظر من اینها تمامش موهومی و خیالی است.تمام مردم دنیا میداند که حامی اصلی تروریزم خود آمریکا است.
    با شکست داعیش از عراق وسوریه.حالا آمریکا میخواهد پس گروه را به نام القاعده دوباره در افغانستان روی کار بیاورد که در اصل چهره ظاهر اینها تغییر دارد که در اصلیت تمام این ها طالب .داعش و القاعدہ همان مزدوران اجیر شده خود آمریکا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *