وظیفه ولسوال واخان به اتهام آزار و اذیت جنسی یک زن خارجی تعلیق شد

مقام های محلی بدخشان می گویند که وظیفه ولسوال واخان این ولایت به اتهام آزار و اذیت جنسی یک زن خارجی به حالت تعلیق درآمده و تحقیقات جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روز گذشته گزارشی نشر شد مبنی بر اینکه یک توریست زن خارجی از سوی ولسوال واخان ولایت بدخشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

نیک محمد نظری، سخنگوی والی بدخشان نیز ضمن تائید این موضوع، گفته است که وظیفه ولسوال واخان برای تحقیقات بیشتر به حالت تعلیق درآمده است.

به گفته وی، در حدود دو هفته پیش پرونده این قضیه به مرکز بدخشان رسیده و به دلیل دور بودن ولسوالی واخان، بررسی و تحقیقات طولانی شده است.

نظری در صحبت با رسانه ها گفته است که این زن به عنوان یک توریست از مرز تاجیکستان وارد ولسوالی واخان شده و بعد برگشت به تاجیکستان به پولیس مرزی افغانستان گفته است که از سوی ولسوال مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

سخنگوی والی بدخشان جزئیات بیشتر ارائه نکرد و در مورد هویت این زن هم معلومات نداد.

این زن خارجی در حالی ادعا می کند که از سوی یک مقام دولتی محلی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است که در روزهای اخیر ادعاها در مورد آزار و اذیت جنسی و تقاضاهای «سکس» از زنان برای گرفتن وظیفه در ادارات دولتی در سطح بالاتر حکومت نیز مطرح شده است.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *