واکنش عبدالله به ادعای ترویج فحشا در ارگ

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی معتقد است که ادعاهای مطرح شده در مورد مشکلات (ترویج فحشا) در ارگ ریاست جمهوری، را باید یک نهاد بی طرف بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکتر عبدالله عبدالله، صبح امروز (۱۱جوزا) در مراسم دومین سالروز جان باختن محمد سالم ایزدیار نسبت به حوادث اخیر در ارگ ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی اظهار داشت «وقتی یک یا دو نفر ادعا کرده که مشکلاتی وجود دارد، راه حل آن سپردن به چنگال رشوت خوران نیست، راه حل به دست کسانی که به دنبال یک قضیه هستند تا از آن استفاده شخصی کنند؛ نیست.»

اشاره عبدالله به گفته ها و ادعاهای جنرال حبیب احمدزی در مورد «ترویج فحشا» در ارگ ریاست جمهوری و وظیفه گرفتن دادستانی کل به این پرونده بود و معتقد بود که باید جامعه مدنی، علما، مردم و نماینده گان مردم در مورد این گفته ها تصمیم بگیرند تا نتایج آن هم مورد قبول مردم باشد.

چندی پیش جنرال حبیب الله احمدزی، یکتن از مشاورین رئیس جمهور بر اساس ادعای عجیب و شوکه آوری به درون ریشه های ارگ اتهامی وارد کرد که همه گان را به فکر فرو برد.

وی با اشاره به شخصی به نام فضلی اظهار داشت که در ارگ فحشا ترویج می ‌شود و وکلای زن از کابل با ۵۰۰ تا ۶۰۰ رای کامیاب ساخته شده اند.

همچنین گفته می شود که دادستانی کل نیز در پیوند به این اظهارات، به احمدزی استعلام داده و خواستار اسناد وی شده است.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *