مرتضی پای مسی را به افغانستان خواهد کشاند

سیشچند روزی است که عکس کودکی پنج ساله در رسانه های اجتماعی دست به دست شده و به لیونل مسی، ستاره آرجانتاینی بارسلونا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، هفته گذشته زمانی که این عکس به نشر رسید، شماری از رسانه های عراقی و اروپایی ادعا کردند عکس کودکی که با پلاستیک لباس تیم ملی آرجنتاین با شماره ۱۰ و نام مسی را به تن کرده است، یک کودک عراقی است؛ اما حالا مشخص شده است این کودک شهروند افغانستان و از ولسوالی جاغوری ولایت غزنی است.

در شرح عکس این کودک که از سوی همایون محمدی به نشر رسیده؛ آمده است که مرتضی محمدی عاشق لیونل مسی بوده و آرزو دارد او را ببیند.

واکنش ها و اشتراک گذاری این عکس به حدی زیاد بود که به دست مسی رسیده و این فوق ستاره فوتبال جهان نیز در دو نوشته در توئیتر خود نگاشته است :«این یک کودک واقعی است و نامش همایون است؛ اما بعد از تحقیقات زیاد مشخص شد نامش مرتضی است و برادرش بزرگترش همایون است.»

این واکنش مسی نشان می دهد که رسانه های اجتماعی نقشی مهم در نشر مطالب دارد و می تواند پل ارتباطی بین مردم جنگ زده در یک کشور با بهترین بازیکن فوتبال جهان باشد.

مرتضی گفته است که دوست دارد مسی را ببیند و لباس او را نیز داشته باشد که در واکنش به این خواسته نیز مسی تا حدی پاسخ مثبت داده و در ابتدا گفته بود که به دنبال این کودک است.

پیش از این نیز یک کودک سوری که با لباس شماره هفت رئال مادرید مربوط به کریستیانو رونالدو زخمی شده بود و در بیمارستان آرزوی دیدن رونالدو را داشت، بعد از مدتی به مادرید دعوت شده و مورد استقبال رونالدو نیز قرار گرفت.

حال باید دید که مرتضی هم می تواند به آرزویش رسیده و پای مسی را به افغانستان بکشاند و یا در بارسلونا این فوق ستاره را دیدار خواهد کرد؟

Author

About Author