شکست ورزشکاران افغان در مسابقات المپیک آسیایی

در پنچمین روز مسابقات المپیک آسیایی در کشور کوریایی جنوبی، ورزشکاران تیم ملی افغانستان در مقابل حریف شان شسکت خوردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد امید رحیمی مشت زن افغانستان در مسابقات المپیک آسیایی در نخستین بازی خود مقابل حریف اش از کشور لاووس باخت تا از این مسابقات کنار رفت.

رحیمی در وزن ۴۹ کیلوگرام شام دیروز با وجود یک بازی زیبا و تماشایی نتوانست حریف خود را شکست دهد و با این جام وداع کرد.

مربی تیم ملی مشت زنی افغانستان بازی امید رحیمی را قناعت کننده دانست و گفت سطح این بازی ها بسیار بالا  بوده و ورزشکار افغانستان تا اخرین توان مبارزه خود را مقابل حریف انجام داد.

از سوی هم مسابقات بدمنتون شام دیروز برگزار شد و دو نماینده افغانستان در این مسابقات مقابل حریفان شان بازی را واگذار کردند.

در بازی نخست احمد شکیب اقبال مقابل حریف خود از کشور هندوستان به میدان رفت و با در دو میدان با نتایج مشابه ۲۱ بر ۶ و ۲۱ بر۶ تن به شکست داد و حذف شد

در دیگر دیدار سید عمران میری رو در روی حریف از چین تایپه به میدان رفت و با نتایج ۲۱ بر ۶ و ۲۱ بر ۵ بازی را واگذار کرد و از ادامه ی این مسابقات کنار رفت.

در روز دوم مسابقات گلف که امروز در ۱۸ میدان برگزار شد حشمت الله سروری با حریف از کشور عمان بازی کرد و علی احمد با حریف از کشور قزاقستان رو به رو شد  که با این ترتیب توانست با ترتیب اسکور های ۹۱ و ۸۹ را برای کشورمان کسب کنند.

در بخش وزن برداری هم عبدالرووف نوری در وزن ۱۰۵ کیلوگرام مقابل حریفان مبارزه کرد که توانست در حرکت یک ضرب ( بار ) ۱۰۸ کیلوگرام و در حرکت دو ضرب (بار) ۱۳۸ کیلوگرام  و در مجموع ۲۴۶ کیلوگرام را بالای سرببرد.

تا اکنون چین با بیشترین مدال در سدر جدول است و کشور های جاپان و کوریایی جنوبی در مکان های دوم و سوم جای گرفته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *