مالدیف هم باخت

indexتیم ملی فوتبال افغانستان در سومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جنوب آسیا از سد تیم ملی مالدیف گذشته و با سه پیروزی و حداکثر امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دیدار دو تیم افغانستان و مالدیف دیشب در ورزشگاه شهر تریواندروم هند برگزار شد که با پیروزی ۴ بر یک تیم ملی کشور همراه بود.

پیتر شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در این دیدار به چهار بازیکن اصلی خود استراحت داده بود و تیم را با ترکیب، ویس عزیزی، امید همایونی، انوش دستگیر، روح الله اقبال زاده، مصطفی زازی، احمد آرش هاتفی، فیصل شایسته، حسن امین، فردین حکیمی، زبیر امیری و امید پوپلزی به میدان فرستاده بود.

برای تیم ملی کشورمان در این دیدار، فیصل شایسته در دقیقه ۲۰، امید پوپلزی در دقایق ۳۴ و ۵۴ و احمد آرش هاتفی در دقیقه ۵۱ گولزنی کرده و تنها گول مالدیف نیز در دقیقه ۳۲ به ثمر رسید.

با این نتیجه، تیم ملی فوتبال کشور با سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز در صدر گروه دوم مسابقات «سوزوکی کپ» قرار گرفته و در مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه (۱۰جدی) به مصاف سریلانکا خواهد رفت.

گفتنی است که ملی پوشان کشور برای اولین بار در تاریخ فوتبال افغانستان موفق به شکست مالدیف شدند.

همچنین افغانستان با به ثمر رساندن ۱۱ گول در سه دیدار بهترین خط حمله و با دریافت یک گول بهترین خط دفاع مرحله گروهی را نیز به خود اختصاص داده است؛ ضمن اینکه خیبر امانی، مهاجم تیم ملی کشور با سه گول بهترین گولزن این رقابتها نیز به حساب می آید.

Author

About Author