تروریستان در شمال کشور هیچ راه گریزی ندارند

جنرال دوستم در دیدار با فرمانده هان و نیروهای نظامی در شمال کشور تاکید کرد که از برنامه های تروریستان در شمال کشور آگاه هست و این تروریستان هیچ راه گریزی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، معاون اول ریاست جمهوری شب گذشته با شماری از نیروهای امنیتی پولیس، اردو و امنیت ملی و فرمانده هان نظامی در شمال کشور دیدار کرد.

در خبرنامه دفتر مطبوعاتی جنرال دوستم آمده است که این دیدار در ولایت جوزجان انجام شده است.

جنرال دوستم در این دیدار، برنامه های طراحی شده تخریبی دشمنان افغانستان مورد بحث و بررسی قرار داد و در راستای جلوگیری از فعالیت های تروریستان در شمال کشور بخصوص ولایت جوزجان، هدایات لازم سپرد.

معاون اول ریاست جمهوری یاد آورد شد که افزایش تحرکات تخریبی و دهشت افگنی در شمال بویژه ولایت جوزجان و طرح پلان های تروریستی در این ولایت، از آخرین تلاش هایی اند که بخاطر ایجاد وحشت در میان مردم انجام می شود.

جنرال دوستم تصریح کرد که از تمامی برنامه های تروریستی آگاهی کامل دارد و اطلاعات موثقی در مورد برنامه های جدید تروریستی در اختیار دارد که نیروهای امنیتی ولایت جوزجان را در جریان گذاشته است.

معاون اول ریاست جمهوری تاکید کرد که «برنامه وسیع و تدابیر مکمل را با هماهنگی دوستان بین المللی و رئیس جمهور غنی در مقابل دشمنان روی دست گرفته است و دهشت افگنانی که در شمال جابجا شده اند هیچ راه گریز از این حوزه‌ کشور ندارند».

این اظهارات در حالی صورت می گیرد که جنرال دوستم از مدتها در نشست کابینه حضور نداشته و در ولایت جوزجان مصروف فعالیت های نظامی است و وضعیت امنیتی در این ولایت نیز قابل نگرانی است.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *