سلام در بلخ تنها ماند

مقام های محلی ولایت بلخ بعد از آنکه قطع شدن شبکه های مخابراتی دوامدار شد، دفاتر نماینده گی های آنها را «مهر و لاک» کرد و فعلا تنها شبکه مخابراتی سلام در این ولایت فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شبکه های مخابراتی در ولایت بلخ و شهر مزارشریف، فعالیت هایشان را از طرف شب متوقف کرده و به همین منظور، والی این ولایت به آنها هشدار داده بود.

اما این روند شب گذشته نیز دوام داشت و تنها شبکه مخابراتی سلام فعالیت می کرد و به دستور والی، دفاتر نماینده گی شرکت های مخابراتی در شهر مزارشریف امروز (۳۱سرطان) «مهر و لاک» شدند.

روند قطع شدن فعالیت شبکه های مخابراتی در مزارشریف از شنبه ‌شب آغاز شد و در پی هشدار طالبان، آنتن ‌های مخابراتی ‌شان را بعد از ساعت ۷ شب قطع کردند.

در حال حاضر تنها شرکت سلام در شهر مزارشریف فعالیت دارد.

ادامه قطع شدن شبکه ‌های مخابراتی واکنش جدی والی بلخ را به همراه داشت و محمد اسحاق رهگذر، در نشست دیروز با نمایندگان این شبکه ‌های مخابراتی، به آنان هشدار داد که در صورت تکرار این عمل، تمام نمایندگی ‌های شان را مسدود می سازد.

مقام ها در ولایت بلخ می گویند که دفتر نمایندگی ‌های شبکه‌ های مخابراتی تا زمانی که تعهد فعالیت ۲۴ ساعته را ندهند، مهر و لاک خواهد بود.

باشنده گان بلخ نیز نسبت به قطع شدن فعالیت شبکه های مخابراتی از طرف شب واکنش های جدی نشان داده و خواهان حل این مشکل شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *