4تن از مقامات بلند پایه طالبان در سنگین هلمندکشته شدند

مقامات امنیتی ولایت هلمند در جنوب غرب کشور می گویند که چهار تن از فرماندهان نستبا بلند پایه طالبان در یک عملیات هوایی و درگیری های مسلحانه در ولسوالی سنگین این ولایت کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در رويداد نخست ملا فيض الرحمن از فرماندهان تروريستان همراه با دو فرد انتحاری و يك تن از محافظانش در عملیات هوایی نیروهای امنیتی کشور در ولسوالی سنگین كشته شده اند.

همچنين در یک یرویداد دیگر در منطقه ساروان كلاى اين ولسوالى ملا پاينده محمد كه به ذاكروال شهرت داشته اصلا باشنده ولسوالى موسى قلعه است اما در ولسوالی سنگين در صفوف تروريستان رول ارزنده را داشت درجريان عمليات جارى درمنطقه ياد شده كشته شده است.

همچنان صبح امروز سه شنبه حوالى ساعت هشت ملا محمد شاه كه باشنده ولسوالى كجكى ميباشد درعمليات نظامی كشته شد و درعين حال حوالى ساعت 11:00 ظهر ملا زبيركه به شهزاده شهرت دارد زمان ازسوى نيروهاى امنيتى كشته شد كه در جاده عمومى ميخواست بالاى نيروهاى امنيتى حمله نمايد.

با این حال عملیات های تصفیه ایی در مربوطات ولسوالى سنگين هنوز هم ادامه دارد و تا به حال نيروهاى امنيتى کشور با كدام مقاومت جدی تروريستان روبرو نشده و تروريستان درحال فرار ازساحات سنگين ميباشند.

ازسوى ديگر شب گذشته تروریستان در منطقه چفالى ولسوالى موسى قلعه به پوسته های امنيتى پوليس حمله مسلحانه را انجام دادند كه درنتيجه آن يك تن از سربازان پوليس کشته و يك تن ديګر زخمی شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *