لیگ قهرمانان اروپا؛ صعودکننده ها مشخص شدند

با برگزاری ۹ دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، چهره تیم های صعودکننده به مرحله حذفی و لیگ اروپا مشخص شدند.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، آخرین دیدارهای مرحله گروهی بامداد امروز (۲۰قوس) در شهرهای مختلف اروپا برگزار شد.

در گروه اول (A) مسابقات بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با نتیجه مشابه ۲ بر صفر از سد لوکوموتیو مسکو و سالزبورگ گذشتند تا به عنوان تیم های صعودکننده به مرحله حذفی معرفی شوند.

از گروه دوم (B) نیز رئال مادرید با دو گول «کریم بنزما» از سد مونشن گلادباخ گذشت تا ضمن عبور از بحران، به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد.

مونشن گلادباخ نیز با هشت امتیاز به عنوان تیم دوم گروه حضورش در مرحله حذفی مسجل کرد.

منچسترسیتی و پورتو در گروه سوم (C) به مصاف مارسی و المپیاکوس رفتند با برتری در برابر حریفانشان به مرحله حذفی صعود کردند.

شاگردان گواردیولا با سه گول مارسی را در هم کوبید و ۱۳ امتیازی شد و پورتو با دو گول از سد المپیاکوس گذشت تا با ۱۰ امتیاز خود را در جمع تیم های مرحله بعد ببیند.

در گروه چهارم (D) لیورپول با تساوی در برابر میتیلند ۱۳ امتیازی شده و آتالانتا با برتری در برابر آژاکس ۱۱ امتیازی شده و همراه با لیورپول به مرحله حذفی صعود کرد.

در تنها دیدار باقیمانده از گروه هشتم (H) که بخاطر توهین نژادپرستی با یک روز تاخیر بین پاری سن ژرمن و باشاک شهیر برگزار شد، شاگردان توخل با درخشش نیمار و امباپه با حساب ۵ بر یک به برتری رسیدند.

این دیدار با تیم داوری جدید برگزار شد.

گفتنی است که تیم های سالزربورگ، شاختار، المپیاکوس و آژاکس از گروه های اول تا چهارم جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *