کسب امتیاز تیم ملی گلف افغانستان در مسابقات المپیک آسیایی

تیم ملی گلف افغانستان در روز نخست مسابقات خود در چهارمین روز هفدهمین دور مسابقات المپیک آسیایی در کوریایی جنوبی امتیاز های ۹۱ و  ۹۴ را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی گلف افغانستان متشکل از حشمت الله سروری و علی احمد فاضل امروز در ۱۸ میدان بازی خود را انجام دادند که به ترتیب امتیاز های قابل قبول راکسب کردند.

در این مسابقات حشمت الله توانست در ۱۸ میدان ۹۱ اسکور کند و علی احمد فاضل دیگر نماینده افغانستان در این مسابقات در ۱۸ میدان ۹۴ اسکور را به دست آورد.

محبوب شاه قازیزاده معاون فدارسیون گلف بازی امروز اعضای تیم ملی گلف را قناعت بخش برای افغانستان دانست و اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران افغانستان در سه روز دیگر این مسابقات نتایج قابل قبول را کسب کنند،

مسابقات گلف تا سه روز دیگر ادامه می یابد و کسانی که بتوانند در هر میدان امتیازات بهتر را کسب کنند به مدال های طلا، نقر و برنز دست می یابند.

از سوی هم عصر دیروز مسابقات وزن برداری آغاز شد و  مصطفی کارمند از افغانستان در وزن ۸۵ کیلوگرام توانست در حرکت یک ضرب  ۱۱۷ کیلوگرام و در دو ضرب ۱۵۰ کیلوگرام را بالای سرببرد و در جمع ۱۵ نفر در این وزن، مقام دوازدهم را از آن خود کرد.

این در حالیست که مروان مین رئیس فدارسیون وزن برداری افغانستان نیز عضو داوران این مسابقات معرفی شد و قرار است در مسابقات وزن برداری نیز داوری کند.

گفتنی که امشب مسابقات مشت زنی در وزن ۴۹ کیلوگرام آغاز می شود و محمد امید رحیمی تنها نماینده افغانستان در این مسابقات در نخستین دیدار اش مقابل حریف از کشور لاووس به میدان میرود، و فردا در مسابقات وزن برداری هم عبدالرووف نوری در وزن ۱۰۵ کیلوگرام مسابقه خواهد داد .

تا اکنون چین با کسب ۱۳۶ مدال در رده نخست قرار دارد، کوریا با ۸۴ و جاپان با ۸۳ مدال در رده های دوم و سوم جای گرفته است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *