هنرمندان انگلیسی خواهان وضع تحریم های بین المللی علیه اسرائیل شدند

UK-Actors-Sanctions-Israel-400x200هنرمندان و هنرپیشه‌های سرشناس انگلیسی خواهان تحریم فوری علیه رژیم اشغالگر قدس را شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پایگاه خبری global research گروهی از بازیگران و نویسندگان انگلیسی از دولت خود درخواست کردند که تحریم‌های فوری بر رژیم اشغالگر قدس اعمال کند تا زمانیکه این رژیم قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به اشغال سرزمین فلسطین پایان دهد.

این هنرمندان پس از اینکه چهره‌های بزرگ سینما و موسیقی دنیا به همراه ۲۰ هزار نفر از مردم عادی انگلیس که این درخواست را امضاء و به پارلمان تقدیم کردند به این کمپین پیوستند.

مریم مارگولس یکی از این بازیگران انگلیسی فیلم هری پاتر اظهار نمود: “من خودم را مقید به امضاء این درخواست برای تحریم علیه رژیم اشغالگر قدس می‌دانم. نتانیاهو باعث ادامه اشغالگری و شهرک‌سازی است و به قطع نامه‌های سازمان ملل عمل نمی‌کند و هر روز باعث کشته شدن زنان و کودکان فلسطینی می‌شود، فقط شاید تحریم‌های بین‌المللی بتواند مانع شرارت‌های آن‌ها شود.”

این درخواست توسط کمپین “همبستگی با فلسطین” سازمان دهی شده است. در پی فعالیت های گسترده کمپین جهانی تحریم رژیم اشغالگر قدس (BDS) به خصوص پس از جنگ ۵۱ روزه غزه، بسیاری از گروه ها، دانشگاهیان و همچنین هنرمندان به جمع تحریم کنندگان و مخالفان سیاست های رژیم اشغالگر قدس پیوسته اند.

Author

About Author