کشته شدن داعشی در حمله دروزی‌ها به آمبولانس ارتش رژیم اسرائیل

1106268_241پایگاه خبری یدیعوت آحارنوت برای دومین بار در چند روز گذشته حدود۱۵۰ معترض دروزی با پرتاب سنگ به آمبولانس حامل مجروحان داعشی در نزدیکی منطقه مجدل شمس در بلندی­های جولان، یکی از اعضاء جبهه‌النصره را به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یدیعوت آحارنوت یادآور می‌شود در این آمبولانس، دو نظامی رژیم اسرایئل از جمله یک پزشک نیز حضور داشته‌اند که در این حمله جراحات سطحی بر آنها وارد شد و به مرکز پزشکی زیو در شهر صفد منتقل شدند.

از سوی دیگر مجروحان وابسته به جبهه النصره با امداد هوایی به مرکز پزشکی رامبان در حیفا انتقال یافتند.همچنین با ورود نیروهای پولیس و ارتش رژیم اسرائیل و پولیس مرزی به منطقه حادثه، درگیری مسلحانه آغاز شد.

دروزی‌های معترض تهدید کردند که هرگز نخواهند گذاشت که رژیم اشغالگر قدس مرکز درمان تروریست‌های سوریه شود. آنها در جلوی مرکز پزشکی جلیل در نهاریا که یکی از تروریست‌ها در آن بستری می باشند تظاهرات کردند.

تلویزیون سوریه از دروزی‌ها معترض به عنوان “هموطنان قهرمان” یاد کرده است. پس از اعتراضات اخیر دروزی‌های مقیم جولان اشغالی، ارتش رژیم اسرائیل برای افزایش امنیت ده‌ها زخمی داعشی بستری شده در بیمارستان‌ها این رژیم و جلوگیری از حمله دروزی‌ها، اقدامات امنیتی خود را افزایش داد.

Author

About Author