هشدار ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان به تروریست ها

ریاست عمومی امنیت ملیریاست عمومی امنیت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که طی دو هفته گذشته دستآورد های چشمگیری داشته و در چندین عملیات به تروریستان و مجرمین که به منافع ملی و امنیت شهروندان تهدید تلقی می شدند، ضربات محکم وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امنیت ملی در این خبرنامه تاکید کرده که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به تمام دشمنان این خاک هشدار می دهد که تبهکاران و تروریستان خود فروخته و گمراه، در هیچ نقطه افغانستان نفس آرام نخواهند کشید.

براساس خبرنامه تروریستان، توسط نیروهای امنیتی هدف قرار خواهند گرفت.

امنیت ملی خاطرنشان کرد که گروه های مختلف تروریستی و جرمی، همیشه در صدد ترویج ظلم،‌ قتل و قتال افراد بیگناه و نگهداشت فضای وحشت در کشور می باشند و چهره اصلی قاتلین و اختطافچیان به ملت مسلمان افغانستان افشا گردیده است.

در ادامه خبرنامه تاکید شده که نیرو های امنیتی و دفاعی افغانستان به مردم اطمینان می دهند که در دور ترین نقاط و در مشکل ترین شرایط ، دشمنان را هدف قرار خواهند داد تا مردم از گزند فعالیت های شوم این گروه های منفور و مردود در امان باشند.

در جریان عملیات ها مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی طی دو هفته گذشته، (۶) گروه تروریستی در ولایات ( لوگر، قندهار، هلمند، فاریاب، تخار و پکتیکا) که مصروف فعالیت های تخریبکارانه و قتل و قتال مردم بیگناه بودند، بازداشت نموده اند.

3

امنیت ملی اعلام کرد که با دستگیری تروریستان، شبکه های تروریستی متلاشی و برنامه های تروریستی شان به خاک یکسان شده است.

همچنین سه ذخیره گاه بزرگ سلاح و مهمات مربوط به گروه های تروریستی کشف شده و در این ذخیره گاه ها صد ها فیر مرمی سلاح ثقیله مختلف النوع از قبیل بی ام یک ، هاوان ۸۲ میلی متری، ۷۲ میلی متری و هاوان وسط، در آن موجود بود، کشف و ضبط شده است.

براساس خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی طی دو هفته گذشته ۲۱ تروریست، سه تن از آدم ربایان و دو عامل انتحاری بازداشت شده اند.

همچنین در این مدت دهها میل سلاح مختلف النوع بدست آمده است.

Author

About Author