بیانیه ائتلاف احزاب سیاسی مخالف تجاوز در یمن

یمنائتلاف احزاب سیاسی مخالف تجاوز در یمن، درباره ی اظهارات وزیر امور خارجه ی آمریکا پیرامون تجاوز به یمن بیانیه صادرکرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

هیئت اجرایی ائتلاف احزاب سیاسی مخالف تجاوز نظامی در یمن، با اهمیت فراوانی تازه های میدانی یمن و پیامدهای محلی، منطقه ای و بین المللی آن را دنبال می کند. از این میان اظهارات اخیر جان کری وزیر امور خارجه ی من در دیدار با همتایان خلیجی خود در ریاض، شکی برجای نمی گذارد که آمریکا نخستین حامی تجاوز به کشور عزیزمان بوده است. همان مسئله ای که مضمون بیانیه ها و سخنرانی های سیاسی ما در طول روزهای تجاوز نظامی بوده است.

رهبری هیئت اجرائی احزاب سیاسی یمنی مخالف تجاوز نظامی با محکوم کردن این اظهارات –که به نوبه ی خود زمینه ساز وقوع جنایات افزونی علیه ملت یمن بوده و باعث ادامه ی کشتار سیستماتیک، نابودی، آواره کردن و سنگ اندازی در مسیر سیاسی اتخاذ شده توسط سازمان ملل متحد است– بر موارد ذیل تأکید داریم:

اولا:

مسئولیت تمامی عواقب قانونی، انسانی و اخلاقی آن اظهارت و قبول رسمی مشارکت در تجاوز علیه یمن عزیزمان را متحمل ایالات متحده ی آمریکا می کنیم.

ثانیا:

ارگان های بین المللی (سازمان ملل متحد) و تمامی آزادگان جهان، چه در قالب دولت ها و چه اشخاص و گروه های آزاده را به درک مسئولیت هایشان در قبال ادامه ی تجاوز علیه یمن و عواقب آن در سطوح مختلف را یادآورد می شویم.

ثالثا:

ملت های اسلامی و عربی و حکومت هایی را که تجاوز علیه یمن را محکوم نموده اند را به درک تهدیداتی که علیه امت ما متوجه شده است و از طریق آنچه نیروهای استکبار جهانی به رهبری ایالات متحده ی آمریکا در راستای خدمت به پروژه ی صهیوآمریکایی در منطقه و پیوستن تعداد زیادی از کشور های منطقه به این پروژه ی متخاصم که در تضاد با ارزش ها و قضایای اصلی ما –در صدر آن قضیه ی فلسطین– فرا می خوانیم.

رابعا:

تمامی فرزندان ملت عظیم یمن را به همبستگی ملتی، یکپارچگی بیشتر و هم صف بودن و گرد قهرمانان ارتش، نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی آمدن، ادامه ی حمایت های مختلف با نیرو، پشتیبانی مالی و ارسال کاروان های غذایی فرامی خوانیم، چرا که راهی اتخاذ شده توسط ملت ما بوده و مانع برنامه های جنایتکارانه ای بوده است که طی ده ماه گذشته از تجاوز نظامی خنثی شدند.

خامسا:

تمامی نیروهای سیاسی و تشکیلات انقلابی، رسانه های مختلف و کاربران شبکه های اجتماعی مخالف تجاوز نظامی را به اهمیت قائل شدن به استفاده از اصطلاح تجاوز آمریکایی سعودی علیه یمن، در سخنرانی های سیاسی و رسانه ها، متناسب با مرحله ی کنونی و مراحل در پیش تجاوز نظامی فرامی خوانیم.

درود نثار بر شهدای پاک مان و دعا برای شفای عاجل مجروحانمان،

پیروزی، غلبه و توان برای ارتش، نیروهای امنیتی و کمیته ها مردمی ما،

پستی، عار، خواری و حقارت ازآن تجاوزگران مستکبر شرور،

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

Author

About Author