معاون نتانیاهو به دلیل رسوایی اخلاقی استعفا داد

1395838426644سیلوان شالوم معاون نخست وزیر و وزیر امورداخله رژیم اسرائیل که با اتهام آزار جنسی چندین زن درطول خدمت خود رو به رو شده است، روز یکشنبه استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از رویترز، رسانه های اسراییل در روزهای اخیر گزارش دادند که چندین زن از شالوم که سابقه تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه اسراییل را هم دارد، به اتهام آزار جنسی آنان شکایت کرده اند.

شبکه تلویزیونی رسمی پارلمان رژیم اسرائیل (کنست) گزارش داد که شالوم به دلیل نگرانی از تاثیر وقایع اخیر بر خانواده اش، از سیاست کنار می رود.

رسوایی اخلاقی سیلوان شالوم وزیر داخله رژیم اسرائیل اخیرا از سوی ۱۰ تن از زنان که ازسوی وی به عنف مورد تعرض جنسی قرار گرفتند، فاش شده است.

موضوع آزار و اذیت جنسی و تجاوز به عنف به یکی از مشکلات جامعه اسرائیل تبدیل شده به طوری که شمار زیادی از مقام های این رژیم در سال های اخیر به همین دلیل مجبور به استعفا شده اند.

آمار آزار سربازان زن در ارتش اسرائیل نیز افزایش یافته و این موضوع اخیرا در پارلمان این رژیم مورد بررسی قرار گرفت. یکی از نمایندگان دست راستی مجلس این رژیم نیز ماه گذشته به اتهام آزار جنسی مجبور به استعفا شد.

Author

About Author