مسدود شدن راه های مرکز شهر کابل

راه ها و مسیرهای منتهی به مرکز شهر کابل از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده و به وسایط نقلیه اجازه رفت و آمد داده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، راه ها و مسیرهای مرکز شهر امروز (اول جوزا) همزمان با ختم دوره کاری پنج ساله حکومت وحدت ملی مسدود شده است.

شهروندان کابل می گویند که آنها مجبور شده اند تا با پای پیاده به محل های وظیفه شان در مرکز شهر بروند و تمام مسیرها مسدود بوده و ترافیک مزدحمی نیز در شهر ایجاد شده است.

شماری از این شهروندان می گویند که بخش هایی از پایتخت توسط کانتینرها مسدود شده و نیروهای امنیتی نیز در تمام چهارراهی ها حضور دارند.

هرچند که امروز برابر است با ختم دوره کاری حکومت وحدت ملی، پایتخت نشینان می گویند که حکومت راه های منتهی به مرکز شهر را مسدود کرده است.

شماری از کارمندان دولتی نیز گفته اند که به دلیل مسدود بودن مسیرهای مرکز شهر، موفق نشدند به وظایف خود حاضر شوند و دوباره به خانه هایشان برگشته اند.

تا حال علت این رویکرد مشخص نیست؛ اما در روزهای اخیر شماری از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خواهان خاتمه دادن به ادامه کار حکومت شده و طرح ایجاد حکومت «سرپرست» را ارائه کرده بودند.

اما حکومت بارها در قبال این رویکرد واکنش نشان داده و گفته است که هیچ شخصی اجازه تفسیر قانون اساسی را ندارد و دادگاه عالی اجازه ادامه کار رئیس جمهور تا زمان تعیین رئیس جمهور جدید بعد از انتخابات را داده است.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *