فروپاشی حکومت محلی/ غزنی در آتش نبرد می سوزد

یکی از مسوولین امنیتی ولایت غزنی میگویند که در حال حاضر درگیری در اطراف قومندانی امنیه این ولایت و در بخش های از شهر غزنی و چندین ولسوالی جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یکی از مسوولین امنیتی غزنی که نخواست  نامش ذکر شود گفت که درگیری ها همچنان به شدت ادامه دارد و طالبان در منازل مسکونی سنگر گرفته موشک پراگنی می کنند.

این منبع همچنان افزود که طالبان زندان غزنی را تصرف کرده و تعداد از زندانیان رها کرده اند  و تعداد از زندان زن را با خود شان برده اند.

او اضافه کرد که در منطقه مغولان، پل حیدر خان و شاهراه کابل- قندهار و مناطق جنوبی این ولایت جنگ به شدت جریان دارد و اما در بعضی مناطق درگیری ها فروکش کرده است.

بر بنیاد گفته های او تروریستان طالب یک چرخ بال نیروی های نظامیان کشور نیز با راکت زده و سقوط داده است.

در همین حال بعضی گزارش ها حاکی از آن است که در اطراف امنیت ملی این ولایت نیز نبرد ها ادامه دارد و چندین مارکت به آتش کشیده شده است.

این منبع در مورد تلفات نظامیان و غیز نظامیان چیز نگفته اما به اساس گزارش ها در این درگیری بیش از ۵۰ تن کشته و زخمی شده است.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان حوالی ساعت ۲ شب جمعه (۱۹اسد) بر چندین ولسوالی غزنی حمله تهاجمی کردند و با نیروی های امنیتی درگیر شدند و گفته شد که در این درگیری چندین پوسته امنیتی و ادارات دولتی به دست این گروه تروریستی سقوط کرد و همین حال نیز در چندین ولسوالی این ولایت جنگ جریان دارد و در آخرین اطلاعات از این ولایت گفته شد که ۳ پوسته امنیتی در ولسوالی خواجه عمری به دست طالبان سقوط کرده است.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *