شماری از کارمندان فدراسیون فوتبال جراحت برداشتند؛ طالبان به عهده گرفتند

تعقیبی؛ در حالی که وزارت صحت عامه می گوید که بعد از گذشت نزدیک به دو ساعت از انفجار در شهر کابل، ۶۵ زخمی به شمول ۹ کودک به شفاخانه ها انتقال یافته، شماری از کارمندان فدارسیون فوتبال نیز زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حوالی ساعت ۸:۵۰ دقیقه صبح امروز (۱۰سرطان) یک انفجار نیرومند در نزدیکی فدراسیون فوتبال در حوزه شانزدهم شهر کابل رخداد.

وزارت امور داخله می گوید که در این رویداد ابتدا یک موتربم انفجار داده شده و بعد از آن شماری از مهاجمین وارد تعمیری در منطقه شده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

در عین حال، وحید مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید که با گذشت نزدیک به دو ساعت از انفجار، ۶۵ زخمی به شمول ۹ کودک به شفاخانه های کابل انتقال داده شده است.

وی اظهار داشت که احتمال تغییر در آمار مجروحین و کشته شده های احتمالی وجود دارد.

در عین حال، از فدراسیون فوتبال افغانستان که گفته می شود انفجار در نزدیکی آن صورت گرفته، خبر می رسد که شماری از کارمندان این نهاد به شمول محمد یوسف کارگر، سرپرست آن زخمی شده اند.

منابع از فدارسیون فوتبال گفته اند که به ملی پوشان فوتسال ۲۰ سال کشور که در خوابگاه این نهاد حضور دارند، آسیبی نرسیده و تمام کارمندان از دروازه پشت سر به بیرون انتقال داده شده اند.

طالبان مسلح مسوولیت این رویداد را به عهده گرفته است.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان مسلح در حساب توئیتر خود نگاشته است که بخش انجنیری و لوژستیک وزارت دفاع را هدف حمله انتحاری قرار داده و شماری از افراد آنها با نیروهای امنیتی درگیر شده اند.

باشنده گان محل می گویند که ساحه از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده است.

جزئیات بیشتر…

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *