سید حسن نصرالله: در هر شرایطی از حریری حمایت می کنیم

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی پیامی تاکید کرده است که از سعد حریری نخست وزیر این کشور در هر شرایطی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از سایت اینترنتی النشره، منابع سیاسی نزدیک به حزب الله لبنان امکان برگزاری دیداری میان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سعد حریری نخست وزیر این کشور را تایید یا رد نمی کنند. هرچند موانع بسیاری در حال حاضر در مسیر این دیدار وجود دارد.

این منابع گفته اند نادر حریری، مدیر دفتر سعد حریری و معاون سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان طی اقامت حریری در عربستان دیدارهای داشتند که بعد از بازگشت حریری این دیدارها از سر گرفته شده است.

به گفته این منابع، یکی مسؤول عالیرتبه در حزب الله اخیرا بعد از بازگشت حریری از ریاض با او دیدار کرده و پیامی را از سید حسن نصرالله برای او برده است. سید حسن نصرالله در این نامه تأکید کرده است که حزب الله با حریری برای تقویت ثبات لبنان و حفظ دولت و حفظ جان حریری و ممانعت از فتنه همکاری خواهد کرد.

به گفته این منابع، این مسؤول به حریری اطمینان داده که حزب الله در تمامی پرونده‌های مورد اختلاف با او به هماهنگی خواهد پرداخت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *