حمله داعشی ها به خانه های خیزش های مردمی در ننگرهار

مقامات محلی ننگرهار در شرق کشور می گویند که گروه تروریتسی داعش به خانه های خیزش های مردمی حمله کرده و شماری از خانه های مسکونی را ٖآتش زده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه تروریستی داعش در ولسوالی پچیراگام ولایت ننگرهار به خانه های نیروهای خیزش مردمی حمله کرده اند که این نیروها برای مقابله با داعش سلاح به دست گرفته اند.

براساس برخی از گزارشها داعش شماری از خانه‌های مسکونی را در ولسوالی پچیراگام به آتش کشیده و دست کم چهار غیرنظامی را کشته اند.

در همین حال «عطاءالله خوگیانی» سخنگوی والی ننگرهار گفته است افراد وابسته به گروه تروریستی داعش به شماری از پاسگاه‌ها امینتی نیروهای “خیزش مردمی” نیز حمله کرده است.

به گفته وی، نیروهای هوایی کشور امروز جمعه (۳۰ میزان) دو بار مواضع داعش را مورد حمله هوایی قرار داده و بیش از بیست عضو این گروه تروریستی را کشته اند.

با این حال گفته می شود که پس از حمله داعش و درگیری در ولسوالی پچیراگام ننگرهار صدها خانواده از خانه‌های خود فرار کرده‌اند.

براساس گزارشها در نتیجه حملات هوایی پیش از ۳۰ داعشی کشته و شماری هم زخمی شده اند.

گروه تروریستی داعش در ولسوالی های اچین، ده بالا و کوت ننگرهار حضور فعال داشته اما نیروهای امنیتی افغانستان همواره این گروه را مورد حمله هوایی و زمینی قرار داده و تا کنون دهها از آنان کشته و زخمی شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *