حریق ۲۶ تن مواد مخدر در هلمند

تازه ترین گزارشها  از حوزه جنوب کشور حاکی از آن است که بیش ار بیست وشش تن مواد مخدر توسط موظفین ولایت هلمند حریق شده است .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مواد حریق شده شامل تریاک، چرس ، هیروئین ، مورفین و مواد کیمیاوی مختلف است که از سوی ارگان های امنیتی کشف و ضبط شده بود.

این محموله ۲۶هزار و ۶۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر روزگذشته با حضور داشت رئیس عمومی مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله و مقامات محلی آن ولایت ، در منطقه ای خارج از شهر هلمند حریق و از بین برده شد.

سخنگوی قوماندان امنیه ولایت هلمند گفت: مواد حریق شده شامل  تریاک، چرس ، هیروئین ، مورفین و مواد کیمیاوی مختلف دیگر است که از سوی ارگان های امنیتی در جریان یک ونیم سال گذشته کشف و ضبط شده بود.

وی در ادامه افزود: این مقدار مواد مخدر در جریان عملیات های مختلف از مربوطات ولایت هلمند کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در رابطه با این قضایا ۱۴۷ تن دستگیر و۳۹ عراده موتر مختلف نوع کشف و ضبط گردیده است.

گفته می شود: نیروهای امنیتی همراه با این افراد مقدار زیادی سلاح و مهمات را نیز کشف و ضبط نمودند.

سخنگوی پلیس هلمند گفت: دولت افغانستان اخیرا پلان های جدیدی را برای مبارزه با کشت و قاچاق مواد مخدر در نقاط مختلف این ولایت روی دست گرفته است.

ولایت هلمند از جمله ولایت های جنوب غربی کشور است که گفته می شود: کشت،تولید وترافیک قاچاق مواد مخدر در این ولایت بیشتر از دیگر مناطق کشور صورت می‌گیرد.

مقامات امنیتی هلمند می‌گویند: طی سال جاری دولت افغانستان در جهت کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر موفقیت های زیادی را نسبت به سال گذشته بدست آورده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *