جنگ استخباراتی برای ضعیف ساختن اقتصاد در کشور

مجتی پتنگ: جنگ روان در کشور را جنگ استخباراتی به هدف ضعیف ساختن اداره‌ی افغانستان و اقتصاد آن است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وی به باور کامل تأکید می کند که نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی، امنیت انتخابات را تأمین خواهند کرد.

وی در سفری که روز گذشته با شماری از مقامهای نظامی کشور، به ولایت خوست داشت ، از سربازان  پولیس این ولایت خواست تا  به فرهنگ مردم احترام بگذارند و اعتماد مردم را به دست آورند.

آقای پتنگ در این سفر با برخی از مقام‌های محلی نظامی و باشنده گان ولایت خوست دیدار کرده است، سرپرست وزارت امور داخله گفت: جنگ جاری در افغانستان اطلاعاتی است و دشمنان کشور نمی خواهند تا در افغانستان ثبات و امنیت دایمی برقرار شود.

وی، با تأکید بر اهمیت انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری کشور گفته است که نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی باید امنیت انتخابات را کاملاً تأمین کنند، به باور او در فضای آرام و امنیت، مردم با روحیه‌ی بالا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

جنگ افغانستان جنجالی ترین موضوع برای غرب دانسته می شود، جنگی که هنوز درباره تعریف آن گفته های متناقض وجود دارد، سرپرست وزارت داخله این جنگ را جنگ استخباراتی می داند، اما پیش از این رئیس جمهورکرزی گفته است که از دیدغربی ها نبرد کنونی در افغانستان جنگ ضد شورش است نه هراس افگنی است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *