جمیل هاشمی: اوضاع فعلی یمن ادامه ی پروژه خاورمیانه جدید “بوش” پدر میباشد

پیر ناصر جمیل هاشمی ، معاون جمیعت علمای پاکستان شاخه نورانی در اجلاس یمن و حجاز که در اسلام آباد پاکستان برگزار گردید گفت:

پیر ناصر جمیل هاشمی ، معاون جمیعت علمای پاکستان شاخه نورانی در اجلاس یمن و حجاز که در اسلام آباد پاکستان برگزار گردید گفت: اوضاع فعلی یمن ادامه ای پروژه خاورمیانه جدید بوش پدر می باشد که (new world order)نام دارد.

به گزار ش خبرگزاری خاورمیانه، وی همچنین از پارلمان پاکستان تشکر کرد و گفت : پارلمان پاکستان به مسئله اعزام ارتش به عربستان رای منفی داد و این کار خیلی هوشمندانه و عاقلانه بود .

مجلس پاکستان با این کار به همه کشورهای جهان اعلام کرد : ما در هیچ اقدامی علیه هیچ یک از کشورهای مسلمان جهان شرکت نمی کنیم.

سهیل عالم ، دبیر جماعت اهل حرم پاکستان نیز در سخنرانی خود گفت: هدف اصلی امریکا و عربستان ، تسلط بر منابع نفتی یمن است و برای همین بر حوثی ها برچسب مخالفان و یاغی زدند و در نتیجه فرقه ای مسلمان را با فرقه ای دیگر از مسلمان و یک کشور اسلامی را با کشور دیگر اسلامی برای جنگ آماده کردند.

در این کنفرانس یک روزه ، شخصیت های بارز اسلامی ، علما و روحانیون اهل سنت مانند : مفتی گلزار احمد نعیمی رییس جماعت اهل حرم پاکستان ، پیر ناصر جمیل هاشمی معاون جمیعت علمای پاکستان شاخه نورانی ، سهیل عالم دبیر جماعت اهل حرم پاکستان ، سروان ظهیر بابر ، پیر سید صفدر گیلانی ، صاحبزاده عدنان قادری ، علامه حیدر علوی ، مولانا محمد صابر ایوب ، علامه حنیف جلال پوری ، مفتی اس اچ قادری ، مظهر برلاس ، مفتی محمد قاسم علوی ، علامه ظهور الاسلام، پیر سید حیدر علی همدانی، صاحبزاده نواز صابر ، طاهر تنولی ، کاشف گلزار نعیمی ، وکیل پایه سفیر احمد و پیر سید مقدس امیر بادشاه شرکت نمودند و در محکومیت تجاوز عربستان به یمن سخنرانی کردند .

 شرکت کنندگان در این کنفرانس اعلام کردند : پاکستان در مسئله یمن باید به عنوان یک رهبر و مصلح باشد. مردم یمن برای هیچکس اعلام خطر نکرده اند . یمن یک کشور فقیر می باشد ولی فضایل آن بر زبان پیامبر اکرم (ص) نیز بیان شده است.

آنان به عربستان سعودی پیشنهاد دادند : بجای تجاوز به یمن برای راه حل مناسب و صلح آمیز تلاش کند.

Author

About Author