بازداشت یک گروه هشت نفری از تروریستان در بگرامی کابل

ریاست عمومی امنیت ملیریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که یک گروه هشت نفری از اعضای شبکه تروریستی حقانی و از عاملان حمله به کارمندان تلویزیون طلوع بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این گروه هشت نفری از قریه “حسین خیل”  ولسوالی بگرامی ولایت کابل از سوی ماموران ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و بازداشت شده اند.

براساس خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی این افراد درنتیجه یک عملیات ویژه، از قریه حسین خیل ولسوالی بگرامی شهر کابل، در پیوند به حمله انتحاری بالای موتر حامل کارمندان تلویزیون طلوع دستگیر شدند.

این تروریستان از افراد مربوط به شبکه حقانی هستند و حمله انتحاری روز چهارشنبه را آنان طراحی و اجرا کرده اند.

ریاست عمومی امینت ملی اعلام کرد که این نهاد شب و روز در صدد خنثی سازی برنامه های تروریستی است و ده ها و صد ها برنامه مخرب گروه های تروریستی را خنثی از بین برده اند.

براساس معلومات امنیت ملی، از آغاز سال ۱۳۹۴ تا کنون ۲۵ عراده موتر مملو از مواد انفجاری را کشف و خنثی نموده و ۲۰ فرد انتحاری، ۷ تن طراح و ۱۰ تن تسهیل کننده را دستگیر شده اند.

حمله بزدلانه گروه تروریستی طالبان بالای افراد ملکی و بیگناه بزرگترین نشانه ضعف آنها می باشند چون به قتل رساندن زنان و نو جوانان را به خود کامیابی بزرگ می خوانند.

ریاست امنیت ملی اعلام کرد که گروه های تروریستی چون گروه طالبان، در نزد مردم مردود و منفور هستند و هیچ یکی از جنایات فجیح این گروه ها،‌ نه از دید انسانی، نه اسلامی و نه افغانی قابل توجیه می باشد.

Author

About Author