ولسوالی سنگین هلمند از وجود شبه نظامیان پاکسازی شد

مقامات محلی در ولایت هلمند می گویند که ولسوالى سنگین این ولایت کاملا از کنترل شبه نظامیان طالب خارج شده و اداره آن را نیروهای امنیتی کشور بدست گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقامات پولیس هلمند گفته اند که تروریستان در جریان شش ماه گذشته تلاشهای زیاد را به خرج داده اند تا باردیگر در این ولایت آتش جنگ را شعله ور بسازند.

براساس گفته های مقامات محلی هلمند، شبه نظامیان طالب را که شماری از تروریستان خارجی در ولسوالى سنگین همراهى می کردند به یک سلسله نا امنى ها و درگیرى ها پرداختند و میخواست که این ولسوالى را به تصرف خود در بیاورد اما باتمام نیروى شان نتوانستند موفق شوند.

دفتر مطبوعاتی والی هلمند با نشر خبر نامه ای گفته ایت که نیروهاى امنیتى کشور در مقابل تروریستان مقاومت خوبی نشان داده و مناطق مختلف ولسوالی سنگین را از وجود آنان پاکسازی نموده که درنتیجه درگیری ۴۰ نفر از شبه نظامیان طالب کشته شده اند.

نیروهای امنیتی در جریان سه روز عملیات تمامی مناطق این ولسوالى که درآن تروریستان جابجا شده بودند بصورت مکمل ازوجود آنها پاکسازى شده و فعلا نیروهاى امنیتى در این مناطق پوسته های امنیتی را ایجاد کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *