جنبش النجباء عراق: در کنار ایران می استیم همانگونه که آنها در کنار ما ایستادند

رئیس شوراهای سیاسی جنبش النجباء عراق در واکنش به تحریم های واشنگتن علیه تهران از ملت عراق خواست تا از ایران  و ملت اش حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، علی الاسدی رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجبا عراق با اشاره به  اقدام بعضی شخصیت های که به ائتلاف تحریمی آمریکا پیوسته است واکنش نشان داده و گفته است که باید در مقابل تحریم های آمریکا بی استیم و از ایران حمایت کنیم.

رئیس شورای مقاومت عراق در خصوص وضع تحریم های از سوی ایران گفت که ترامپ با اقدامات بی خرادانه خود نمیتواند کشور که اردات کامل نظام فقیه را انتخاب کرده است از پا در بیارود.

او افزود تصمیم کینه توزانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران تمام قوانین بین الملل را نقض میکند و در مخالفت با ارزش های انسانی و اخلاق قرار دارد که ایران با تمام اقتدارش از تمامی این چالش ها عبور خواهد کرد.

این مقام عراقی به سیاستمداران عراقی تاکید کرد ما این اقدام پوچ آمریکا را تقبیح میکنیم و از شما می خواهیم در کنار ملت مجاهد، رهبر دانا و خردمند بی استید  همانگونه که ملت ایران  در زمان بدیختی های این  کشو ردر ملت عراقی ها ایستاد.

این در حالی است که ترامپ چندیدن ما پیش خروجش از برجام  را اعلام کرد و چند روز قبل دستور داد اولین بسته تحریم هاعلیه ایران به اجرا در آید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *