تحلیلگر امریکایی: هیلاری کلینتون دست نشانده اسرائیل است

یک تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با پرس تی‌وی، هیلاری کلینتون را “دست‌نشانده اسرائیل” دانست که از سوی الیگارشی حامی اسرائیل و حامی امپریالیست منصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پرس تی وی، این در حالی است که به احتمال قوی، هیلاری کلینتون، وزیر سابق امور خارجه امریکا، سناتور ایالات متحده و همسر بیل کلینتون رئیس جمهور سابق امریکا، قرار است در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ میلادی نامزد شود.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ میلادی امریکا از جمله نامزدهای درون حزبی حزب دموکرات امریکا بود که در رقابت با باراک اوباما، با اندک اختلاف، کنار رفت و اوباما به عنوان نامزد اصلی دموکرات‌ها وارد رقابت شد.

کلینتون اخیرا در گفت‌وگو با یک مجله آلمانی گفته است امریکا باید از آلمان که در آن آنگلا مرکل صدر اعظم است و یک زن مسئول امور کشور است، الگوبرداری کند.

وی در مصاحبه خود با مجله استرن که مشروح آن در چاپ آینده نشریه در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد، افزود: ما در این زمینه از شما در آلمان عقب‌ هستیم.

اسکات ریکارد، تحلیلگر ژئوپلیتیک از فلوریدا امریکا، روز دوشنبه (۲۶ جوزا) در مصاحبه با شبکه پرس تی‌وی گفت: متاسفانه هیلاری کلینتون بار دیگر در انتخابات برای ریاست جمهوری امریکا رقابت خواهد کرد.

اسکارت افزود، متاسفانه  هیلاری کلینتون نیز مانند آنگلا مرکل یک دست‌نشانده اسرائیل است که در اصل از سوی گروه‌های حامی امپریالیسم و حامی اسرائیل به این موقعیت رسیده است.

این تحلیلگر جغرافیای سیاسی و کارشناس سابق درک مطالب اطلاعاتی امریکا در فلوریدا همچنین گفت متاسفانه کلینتون نیز در میان فهرستی طولانی از دست‌نشانده‌هایی است که از سوی الیگارش‌ها که کنترل دارایی‌ها و ارتش‌های سراسر جهان را در اختیار دارند، به موقعیت رسیده‌اند.

وی گفت: شما فردی مطیع‌تر از هیلاری پیدا نخواهید کرد، و به همین دلیل است که وی میلیاردها دالر یا بیشتر از لابی اسرائیلی ها دریافت خواهد کرد که بار دیگر او را در مقابل مردم امریکا قرار خواهد داد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *