انتخابات فدراسیون فوتبال افغانستان به تعویق افتاد

بر اساس تصمیم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان تا زمان نامشخص به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سید علیرضا آقازاده، سکرتر جنرال فدراسیون فوتبال افغانستان در نشست خبری امروز (۷حوت) اظهار داشت که این تصمیم بعد از ایجاد اختلال نماینده گان مجلس در کار کمیسیون انتخابات صورت گرفته است.

آقازاده افزود که فیفا بر اساس مکتوب رسمی که به فدراسیون فوتبال افغانستان ارسال کرده است؛ گفته که دخالت افراد سیاسی در کار انتخابات تمام فدراسیون های فوتبال کشورهای جهان مورد ملاحظه قرار می گیرد.

وی اظهار داشت که امروز، زمان ثبت نام نامزدان ریاست فدراسیون به پایان رسیده و بر اساس مکتوب فیفا، تعیین زمان بعدی انتخابات در اواسط ماه آپریل سال روان صورت می گیرد.

به گفته سکرتر جنرال فدراسیون فوتبال افغانستان، بر اساس مکتوب ارسال شده فیفا، رئیس فعلی فدراسیون بدون هیچ مشکل قانونی می تواند به فعالیت خود تا زمان انتخابات ادامه دهد.

این در حالی است که در مکتوب فیفا به حضور نماینده گان مجلس برای ثبت نام هارون پوپل، یکی از نامزدان اشاره شده و آمده است که این اقدام، روند کار کمیسیون انتخابات را مختل کرده است.

گفتنی است که بر اساس تاریخ قبلی فیفا، قرار بود که به تاریخ ۱۶ حمل سال ۱۳۹۶ انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *