اعلام نتایج نهایی انتخابات به زودی …

کمیسیون مستقل انتخابات با اعلام ختم روند تفتیش ویژه در دفتر مرکزی، می گوید که نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در خبرنامه امروز (۲۸دلو) کمیسیون انتخابات آمده است که روند تفتیش ویژه با حضور ناظرین شکایات انتخاباتی و تکت های انتخاباتی به پایان رسید.

به نقل از خبرنامه، بازشماری در ولایت های بدخشان، تخار، سرپل، فاریاب، غزنی، ننگرهار، هلمند، قندهار و کابل و بازشماری مجدد و تطبیق فیصله ‌های کمیسیون شکایات انتخاباتی در ولایات غزنی، هلمند و سرپل انجام شده است.

کمیسیون انتخابات می گوید که با ختم روند بازشماری مجدد، تفتیش ویژه و تطبیق فیصله‌ های کمیسیون شکایات انتخاباتی قرار است نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ اعلام گردد.‎

بازشماری و بررسی بخشی از آرا از سوی کمیسیون انتخابات در حالی صورت گرفت که دسته انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری داکتر عبدالله عبدالله اعلام کرد که این روند قابل قبول نیست.

اما حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون انتخابات در واکنش به این موضع گیری می گوید که کمیسیون انتخابات فقط تصمیم ‌های کمیسیون رسیدگی به شکایت انتخاباتی را عملی خواهد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *