بازداشت شماری از اعضای گروه طالبان در سه ولایت کشور

ماموران ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در چند عملیات جداگانه، شماری از فرماندهان و از اعضای گروه طالبان را در سه ولایت کشور شناسایی و بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این فرماندهان گروه طالبان که مسئولیت سازماندهی حملات تروریستی را داشته اند در ولایات ننگرهار، هلمند و بغلان بازداشت شده اند.

براساس اعلامیه خبری ریاست عمومی امنیت ملی، درتداوم عملیات های ضد تروریستی اسامی محمد ایوب مشهور به انصاری ولسوال نامنهاد گروه طالبان در ولسوالی حصارک ولایت ننگرهار با سه تن از همراهانش با ۳ میل تفنگچه،۱۲۰ عدد خپ کن کلاشنیکوف، ۲۵ قبضه بم دستی و صد ها فیر مرمی بازداشت شده اند.

همچنین ماموران ریاست عمومی امنیت ملی اسامی “آغا ولی” فرزند علاوالدین از فرماندهان گروه تروریستی طالبان را از ساحه “خشک آبه” ولسوالی نهرسراج ولایت هلمند با ۳ میل کلاشنیکوف، ۲ میل تفنگچه خپکن و ۲ فیر مرمی سکربازداشت نمودند.

ماموران ریاست عمومی امینت ملی در یک اقدام دیگر دو تن از تروریستان بنام های نعیم وسید امیر را از مربوطات چهارسرکه بغلان مرکزی دستگیر نموده اند.

این اشخاص مصروف فعالیت های تروریستی وانتقال اسلحه ومهمات به گروه طالبان بودند و از نزد آنها یک میل کلاشنیکوف، دومیل تفنگچه، سه قبضه بم دستی، دوجوره دریشی اردوی ملی نیز بدست آمده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *