قدیروف: هزاران افغان از بین میرود، اما کسی اعتراض نمیکند

هزاران شهروند افغانستان جانهای خود را از دست می دهند، اما صدای اعتراض از هیچ کوشه جهان بلند نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رمضان قدیروف؛ رئیس جمهور چچن با اشاره به حمله مردان مسلح در روزنامه “شارلی ابدو” در پاریس پایتخت فرانسه و همچنین برگزاری راهپیمایی گسترده در این کشور، گفت: جای تعجب هست زمانی که در افغانستان هزاران نفر جان خود را از دست می دهند از هیچ گوشه جهان صدای اعتراض بلند نمیشود.

رمضان قدیروف در بیانیه ای حمله مهاجمان در پاریس و کشتار غیرنظامیان را محکوم کرد و در عین حال توهین به احساسات مذهبی مسلمان را نادرست خواند.

وی با انتقاد از اینکه تروریسم در این زمانه بیشتر شبیه سازی است و  برنامه ریزی هایی که از سوی بعضی ها به منظور دامن زدن به احساسات ضد اسلامی صورت می گیرد، تاکید کرد که هیچ کس در هیچ جای دنیا مجاز به توهین به پیامبر اسلام نیست.

رئیس جمهور چچن گفت: در  روسیه  پیش از این سعی شده بود تا کاریکاتوری از پیامبر منتشر شود، اما  عوامل آن  از این اقدام عذرخواهی کردند.

قدیروف اظهار امیدواری کرد  رسانه‌هایی که اخیرا خود را درگیر این  اقدام ماجراجویانه کرده‌اند  همینگونه برخورد کنند. صلح و ثبات برای مردم بسیار اهمیت دارد و کسی  حق ندارند که نسبت به پیامبر اسلام  بی احترامی کنند.

حمله مردان مسلح به دفتر هفته نامه “شارلی ابدو” در شهر پاریس مرگ  12 تن از جمله چهار کارتونیست مطرح فرانسوی و2 نیروی پولیس را به همراه داشت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *