بزرگان قومی در پکتیا حمایت خود را از داکتر عبدالله اعلام کرد

بزرگان قومی ولايت پكتيا حمايت خود را از كانديداتوری “عبدالله عبدالله” در دور دوم انتخابات رياست جمهوری افغانستان اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاری خارومیانه، در گردهمايی حمايت از كانديداتوری “عبدالله عبدالله” كه توسط بزرگان قومی ولايت شرقی پكتيا شب گذشته در كابل برگزار شد، “امان الله زدران” از جمله سران اقوام بزرگ ولايت پكتيا به صورت رسمی حمايت خود را از كانديداتوری عبدالله عبدالله اعلام كرد.

وی اظهار داشت: آنچه قوم پكتيا را به حمايت از عبدالله عبدالله واداشته، انگيزه قومی و تعلق خاطر تباری نبوده بلكه باور به شايستگی، اهليت و صداقتی است كه اين كانديدای رياست جمهوری در گذشته كاری خود آن را به اثبات رسانده است.

زدران تأكيد كرد: مردمی كه وی به نمايندگی از آنان سخن می گويد، شناخت دقيقی از كارنامه درخشان عبدالله دارند و برنامه‌های كاری اعلام شده از سوی وی را نيز برای بهبود وضع زندگی افغان‌ها مناسب و عملی يافته‌اند.

عبدالله عبدالله در اين گردهمايی تصريح كرد كه با پيروزی در انتخابات پيش رو از طريق مبارزه جدی و پی گير با مظاهر تبعيض و بی عدالتی، روحيه ملی و همگرايی را در بين افغان‌ها تقويت خواهد كرد.

اين كانديدای انتخابات رياست جمهوری تصريح كرد: تبعيض نه تنها به تشديد تنش‌های اجتماعی منتهی می‌شود، بلكه در زمينه‎های مختلف از جمله تبعيض در استخدام افراد در ادارات دولتی میتواند مانع مهمی فرا روی ظهور ظرفيت‎های واقعی شود.

قرار است دور دوم انتخابات رياست جمهوری افغانستان در تاريخ 24 ماه جاری (جوزا) در سراسر اين كشور برگزار شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *