حمله مردان مسلح به مقر کمیسیون مستقل انتخابات

گزارشهای تازه حاکی از آنست که شماری از حمله کنندگان مجهز با مواد انفجاری و سلاح به مقر کمیسیون مستقل انتخابات حمله کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این حمله توسط پنج تروریست مسلح صورت گرفت و درگیری میان مهاجمان و نیروهای امنیتی از ساعت 12:20 ظهر الی 5:30 بعد از ظهر ادامه داشت.

کمیسیون مستقل انتخابات در مربوطات حوزه نهم امنیتی پولیس در پلچرخی کابل موقعیت دارد.

با این حال وزارت داخله با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که گروهی از ترویستان که با جنگ افزار مجهز بودند، حوالی ساعت ۱۲:۲۰ چاشت امروز وارد یک ساختمان نیمه کاره در منطقه پکتیا کوت مربوط حوزه نهم کابل شده و به تیر اندازی پراگنده پرداختند .

 در خبرنامه آمده است، دقایق پس از رویداد نیروهای ویژه پولیس  با تمام  تدابیر ساحه رویداد را محاصره کرده و در حال حاضر عملیات تصیفه یی به هدف از بین بردن  این مهاجمان جریان دارد.

مهاجمان توسط نیروهای امنیتی کشته شدند و در این درگیری 5 ساعته دو تن از سربازان پولیس ملی نیز زخمی شدند و به کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات و افراد ملکی آسیب نرسیده است.

با این حال شاهدان عینی می گویند: در این حمله دو ذخیره گاه مواد مربوط به کمیسیون مستقل انتخابات بر اثرپرتاب راکت تروریستان آتش گرفته و دونگهبان ساختمانیکه هراس افگنان درآن جا گرفته بودند کشته شده اند اما مقامات امنیتی چنین چیزی را تائید نکرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *