وزارت داخله حمله به اردوی ملی را محکوم کرد

وزارت امورداخله حمله مسلحانه شبه نظامیان طالب به دو پاسگاه امنیتی اردوی ملی در کنر به شدت محکوم کرد و آن یک حمله تروریستی خواند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در حمله صبحگاهی شبه نظامیان در دو پاسگاه اردوی ملی در ولسوالی غازی آباد ولایت 19 تن از سربازان اردوی ملی کشته و و هفت تن دیگر توسط طالبان ربوده شدند.

وزارت امور داخله این اقدام را یک عمل تروریستی و آن را به دشمنان صلح و ثبات مردم افغانستان نسبت داده است.

 وزارت داخله با نشر بیانیه ای تاکید کرده که دشمنان سوگند خورده افغانستان ( هراس افگنان طالب) با تمام دسیسه ها وتوطیه هایی که به همکاری حامیان شیطان صفت منطقه یی شان دارند، فرزندان راستین کشور را به شهادت می رسانند.

براساس بیانیه وزارت داخله گفته است که هراس دشمنان با این عمل غیر اسلامی وغیر انسانی شان نمی توانند با راه اندازی چنین حملات بزدلانه نیروهای امنیتی کشور را از مسیری که برای پیشرفت، ترقی و رسیدن به صلح و ثبات انتخاب کرده اند، باز دارند.

در بیانیه آمده است یقیناً که بیگانه ها به اهداف شوم شان نخواهند رسید و چنین حملات بزدلانه تروریستی هیچگاه نمی تواند عزم واراده راسخ
نیروهای امنیتی کشور را به منظور خدمتگذاری به ملت رنجدیده افغانستان متزلزل سازد.

نیروهای امنیتی افغانستان یکبار دیگر برای هموطنان خود اطمینان میدهند که تحت هر شرایط به منظور تامین امنیت و تنفیذ قانون در کشور سعی و تلاش نموده و در این راستا از هرنوع فدا کاری و جانبازی دریغ نه ورزیده و  برای دفاع از مردم بی گناه افغانستان به مبارزه ی خود در برابر پدیده ي شوم تروریزم و افراط گرایی در افغانستان ادامه می دهد و تا دست یابی مردم به صلح، به این تعهد خود پایدار خواهد ماند.

 وزارت امورداخله، مراتب تاثرات عمیق خود را در پیوند به شهادت خدمتگاران راستین افغانستان در این رویداد ابراز نموده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *