مقامات محلی فراه از نا امني هاي اين ولايت می گویند

خبرگزاری خاورميانه – حوزه جنوب غرب

مقامهاي محلي و شوراي ولايتي فراه كمبود نيروي تخصص يافته و تجهيزات نظامي در پوليس را عمده ترين مشكل فرا روي اين ولايت در راستای تامین امنیت عنوان كرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورميانه، آنان ميگويند در حال حاضر با وجود اين مشكلات نا امني ها در اين ولايت افزايش يافته و نياز است تا مسئولان پوليس فراه برنامه هاي ويژه اي را روي دست گيرند.

محمد عمر شيرزاد والي فراه ميگويد: در حال حاضر نياز است تا در پوليس فراه اصلاحات و توجه زيادي از سوي مسئولان امنيتي صورت گيرد و مشكلات امنيتي برطرف شود.

او مي افزايد به دليل غير حرفه اي بودن پوليس روند نا امني ها رو به گسترش بوده است.

از سويي ديگر عبدالبصير خيرخواه رئيس شوراي ولايتي فراه معتقد است كه نبود تجهيزات پيشرفته، مهمترين دليل تلفات پوليس و افراد ملكي در اين ولايت ميباشد.

آنان مي افزايند نياز است تا با تدابير ويژه تغييرات عمده و اساسي در ساختار امنيتي فراه به وجود آمده و مردم به آرامش كامل دست يابند.

در همين حال محمد ميرويس نورزايي فرمانده جديد پولیس فراه ميگويد: مهمترين برنامه هاي وي در اين ولايت، ايجاد نظم و اصلاح در صفوف پوليس و همكاري در شوراي عالي صلح ميباشد.

وي در اين رابطه شركت و سهم گيري مردم را در تامين امنيت موثر عنوان كرد.

پيش از اين در چند ماه قبل حمله ي چندين فرد انتحاري به ساختمانهاي دادگاه و دادستاني فراه، موج وسيعي از نگراني ها را در اين ولايت به وجود آورد.

پس از آن وزارتهاي داخله و دفاع كشور تدابير ويژه ي امنيتي را در اين ولايت اتخاذ كردند كه در نتيجه تلفات زيادي را به مخالفان مسلح دولت در پي داشت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *