زاخیلوال برای سومین بار از مجلس رای اعتماد گرفت

حضرت عمر زاخیلوال وزیر مالیه کشور برای سومین بار از اعضای مجلس نمایندگان رای اعتماد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، وزیر مالیه کشور به دلیل افشا کردن اسامی شش تن از نمایندگان مجلس  به اتهام قاچاق مواد مخدر به مجلس عمومی امروز دو شنبه (10 سرطان) پارلمان کشور استیضاح شده بود.

آقای زاخیلوال در آغاز جلسه امروز اعضای مجلس، به پارلمان حضور پیدا کرد و به سوالات شمار از اعضای مجلس مبنی بر چگونگی دوسیه های شش تن از وکلای متهم به فساد و قاچاق مواد الکولی جواب ارایه نمود.

وزیر مالیه گفت من دوسیه های نمایندگان که متهم هستند به لوی سارنوالی کشور (دادستان کل ) ارایه کرده ام و نیازی نیست که به مراجعه دیگر در این خصوص معلومات بدهم.

وی گفت: نمایندگان معترض می توانند که دوسیه های شان را از طریق لوی سارنوالی و داداگاه عالی کشور پیگیری نمایند.

او پس ارایه پاسخ به سوالات نمایندگان تالار عمومی مجلس نمایندگان را ترک کرد.

این گفته های وزیر مالیه قناعت بخش زیاد از اعضای مجلس را حاصل نکرد و اعضای مجلس بر اساس قانون وصول وظایف داخلی با گذاشتن صندوق رای، بسوی رای گیری رفتند.

در این رای گیری وزیر مالیه کشور برای سومین بار توانست که اعتماد اعضای مجلس نمایندگان کشور را بدست آورده و  به سمت خود به عنوان وزیر مالیه کشور باقی بماند.

قبل از این نیز وزیر مالیه کشور دو بار از سوی مجلس نمایندگان استیضاح شده بود که بعد از رای گیری دوباره به مقام اش باقی ماند.

زاخیلوال وزیر مالیه کشور چندی قبل در جلسه استیضاح اش از شش نماینده فعلی مجلس نمایندگام نام برد که گویا انها در قاچاق  مشروبات الکوی و فساد اداری با استفاده از مقام شان دست دارند.

این گفته های آقای زاخیلوال باعث خشم نمایندگان که از آن در قاچاق  مشروبات الکوی و فساد اداری نام برده شده بود، گردید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *