شکارچی؛ از کشتی حامل مواد شیمیایی آمریکا به عراق و سوریه معلومات دقیق دارم

سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران از پهلوگیری یک کشتی آمریکایی حامل مواد شیمیایی در سواحل یکی از کشورهای منطقه خلیج فارس خبر داد است

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و دفاعی ستاد کل نیروی مسلح ایران از پهلوگیری کشتی آمریکایی حامل مواد شیمیایی در سوال یکی از کشور های خلیج فارس خبر داد و بیان داشته که این کشتی با اسکورت یک فروند ناوشکن آمریکایی به منطقه وارد شده است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروی مسلح ایران گفته است تحقیقات نشان می دهد که کشتی Ray Cape آمریکایی در سواحل عراق و سوریه که آمریکایی ها هنوز هم به بهانه ای استفاده حضور دارد وجود داشته است.

شکارچی افزوده است که شناور آمریکایی به هدف انتقال مواد شیمیایی داخلش به بخش هایی از عراق و سوریه وارد منطقه شده است که باید نسبت به عواقب احتمالی اقدام آمریکایی ها هشدار داد.

بر بنیاد گفته های شکارچی آمریکایی به دنبال شکست های پی درپی از جبهه های مقاومت  حالا به راه های خطرناکی روی آورده است تا حضور نامشروع خود را در عراق و سوریه توجیه کنند.

به اساس گزارش هاآمریکایی ها با استفاده از چنین روش هایی در  مدعی شده بود که ادعاهایی دولت اسد به حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی این کشور دست زده اند که البته این ادعای آمریکا ثابت نشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *