جنگنده‌های سعودی یک مراسم عروسی را در یمن هدف قرار دادند

ائتلاف سعودی ها در پی جنایت های مرتکب شده علیه یمن اینبار مراسم عروسی را در ایالت حجه درشمال غرب یمن هدف قرار داده که یکبار دیگر باشندگان این ایالت را در سوگ عزیزان شان نشناند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از المسیره، یک منبع امنیتی گفته است که یکشنبه شب  جنگنده های ائتلاف عرب یک مراسم عروسی در شمال غرب یمن را مورد هدف بمباران قرار دادند.

این منبع علاوه کرد گزارش ها میرساند در این حمله خونین دست کم ۴۰ غیر نظامی کشته و زخمی شده اند.

به ادامه این حمله خونین بیمارستان الجمهور تدابیر فوق العاده را روی دست گرفته و از مردم دعوت نمود تا برای زخمی های این رویداد خون اهدا نمایند.

بر بنیاد گزارش ها کشورهای هم پیمان سعودی از ماه مارچ ۲۰۱۵ میلادی تا اکنون چندین بار مراسم عروسی و عزا را در نقاط مختلف یمن مورد هدف قرار داده اند.

در همین حال یک منبع محلی دیگر نیز از دو حمله هوای نیروهای ائتلاف خبر داده گفته است که این حملات بالای منطقه میدی و الطین صورت گرفته است و در نتیجه آن ۵ تن اعضای یک خانواده به شمول سه کودک جان باخته است.

این در حالی است که یمن یکی فقیر ترین کشورهای عرب محسوب میشود که همواره توسط همپیمانان سعودی  و کمک آمریکا مورد هدف جنگنده های این کشورها میگرد و به سبب جنگ های پی در پی در این کشور مردم اش دچار فقیر و بیماری های شدید شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *