کاریابی جوانان اولویت کاری اداره محلی فراه است

خبرگزاری خاورمیانه

والی فراه، در نشستی با حضور جوانان اظهار داشت که کاریابی برای جوانان از اولویت های کار اداره محلی این ولایت است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این نشست صبح امروز (۲۰جدی) در تالار گلچین شهر فراه و با حضور نماینده گان ادارات محلی، شورای ولایتی  و متنفذین قومی، زنان و جوانان ولایت فراه برگزار شد.

محمد آصف ننگ در صحبتهایی اظهار داشت که مشکلات و دست آوردهای سال مالی (۱۳۹۵) خوب بوده و تلاش می شود که کاریابی برای جوانان در سال مالی فعلی (۱۳۹۶) در اولویت قرار گیرد.

به گفته وی، در سال مالی گذشته، ۵۶ پروژه کوچک و بزرگ در هشت بخش به ارزش ۲۱ میلیون دالر تطبیق شده است و ۲۶۰۰ بست خالی در رقابت آزاد گذاشته شده و جوانان این بست ها را اشغال کردند.

والی فراه ضمن تأیید نا امنی در این ولایت گفت که نیروهای امنیتی سال گذشته ۱۰۰ حمله طالبان مسلح را دفع و خنثی نموده و برنامه  های امنیتی جدید شامل تحکیم کمربندهای امنیتی این ولایت خواهد شد.

ننگ پیرامون مبارزه با کشت مواد مخدر اظهار داشت که پنج کارخانه مواد مخدر در ولسوالی بکواه به ارزش ۷۷ میلیون دالر، تخریب گردیده و ۱۰۱ کیلوگرام هیروئین خالص و ۱۸۶ گیلوگرام مواد مخدر که به ایران منتقل می ‌شد، کشف و ضبط شده است.

این اظهارات در حالی مطرح می ‌شوند که ولایت فراه از جمله ناامن ترین ولایت های غرب افغانستان است و بیشتر مردم این ولایت در سال گذشته از شدت نا امنی دست به مهاجرت به ولایات همجوار زده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *