یک مقام آمریکایی: آمریکا حامی تروریسم درسوریه است

یک عضو پیشین مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد اسناد را در دست دارد که نشان میدهد حضور آمریکا در سوریه برای مقابله با تررویست ها نیست بلکه واشنگتن با القاعده ارتباط محکمی دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ران پال عضو پیشین مجلس نمایندگاه آمریکا اعلام کرد به اسنادی دست یافته است که نشان میدهد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستان نیست بلکه برای حمایت از تروریستان وارتباطش با القاعده است.

 

اوافزود” به ما گفته میشود حضور سربازان آمریکایی در سوریه بربنیاد ضرورت برای مبارزه با تروریستان است اما من به این باور نیستم من می گویم ما به دلایل دیگر در سوریه حضور داریم تا تروریستان موجود در این کشور پناهگاهی امن داشته باشند”.

پال افزود این بار اول نیست که آمریکا با القاعده متحد شده است و این سود کوتاه مدت یکی از سیاست های خارجی این کشور میباشد.

این مقام آمریکایی خاطر نشان کرد که ترامپ سرانجام تصمیم گرفت نظامیان خود در سوریه را افزایش دهد و این ثابت می سازد که  آمریکا در پی تشکیل ائتلاف با طرف های است که خصومت دیرینه و سرسختانه با ایران دارند

این در حالی است که به باورآگان آمریکا از دیر زمانی حامی تروریستان در سوریه بوده است و ضمن این روز گذشته با حمله ارتش سوریه بر آخرین پایگاه تروریستان در شهر ادلب این کشور مخالفت کرده بود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *