یک مامور ریاست عمومی امنیت ملی در کابل کشته شد

ریاست عمومی امنیت ملیریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که یک تن از ماموران این اداره توسط افراد مسلح غیر مسوول در شهر کابل کشته و دو غیر نظامی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این رویداد بعد از ظهر روز چهارشنبه (۱۸ سنبله) در منطقه هودخیل از مربوطات حوزه هشتم امنیتی پولیس شهر کابل رخ داد.

براساس اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی، یک تعداد افرادیکه میخواستند با استفاده از سالروز شهادت قهرمان ملی احمد شاه مسعود، به استقامت منطقه هودخیل یک برخورد بزرگ را راه اندازی نمایند با مداخله ماموران ریاست عمومی امنیت ملی مواجه شدند.

ماموران ریاست عمومی امینت در تلاش بودند که از وقوع فاجعه جلوگیری نمایند اما چند تن از افراد مسلح غیرمسوول به طرف آنان تیراندازی نمودند که در نتیجه یک تن افسران امنیت ملی کشته و دو تن غیرنظامی زخمی شدند.

در یک رویداد دیگر، افرادیکه میخواستند باعث اختلال نظم عامه شوند به ممانعت افسران پولیس و امنیت ملی روبرو شدند، که در نتیجه برخورد مسلحانه فرد مهاجم شده است.

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که عاملان این جنایت را شناسایی نموده است و با همکاری پولیس ملی دستگیر و به پنجه قانون خواهد سپرد.

Author

About Author