یک افسر امریکایی پسرش را کشت و به دخترش تجاوز کرد

افسر سابق جنگ امریکا با افغانستان شب گذشته پسر ۱۰ ساله‌اش را کشت و دختر ۱۲ ساله‌اش را مورد تجاوز قرار داد.

به گزارش  خبرگزاری خاورمیانه، همسر فردی به نام جاناتان اولیت ۳۵ ساله که یکی از افسران سابق جنگ امریکا با افغانستان بود، به دلیل شرکت در این جنگ از وی جدا شد و به همراه فرزندان خود به شهر دیگری از اوکلاهما مهاجرت کرد.

این مرد که بعد از ۵ سال مجدد به کشورش بازگشت و از شدت عصابیت به دلیل جدایی از همسرش نقشه انتقام از او و خانواده‌اش را کشید، این مرد که تعلیم دیده بود توانست ظرف ۵ ماه همسرش را در فیس بوک پیدا کرده و آدرس منزل سکونتش را به دست بیاورد.

او شبانه وارد خانه همسر سابقش شد و آهسته وارد اتاق بچه‌ها شد، بچه‌ها که از دیدن ناگهانی پدر وحشت کرده بودند می‌خواستند فریاد بزنند که پدر به آن‌ها رحم نکرد و با کشتن پسر ۱۰ ساله‌اش دخترش را ساکت کرد.

مادر که برای اطمینان از خواب کودکانش به سراغ فرزندانش رفت، متوجه حضور شوهر سابقش در اتاق خواب و کشته شدن فرزندش شد ولی قبل از آنکه بتواند پولیس را در جریان ماجرا قرار دهد توسط مرد شیطان صفت گرفتار شد.

این مرد برای اینکه انتقامش را بگیرد دختر و همسر را مورد تجاوز قرار داد و این موضوع تا جایی ادامه داشت که فردای آن شب به طور اتفاقی خواهر این زن جوان ۲۹ ساله برای سر زدن به درب خانه‌ آن‌ها آمد و زمانی که پس از چند بار زنگ زدن، بی‌جواب ماند، از پنجره داخل خانه را نگاه کرد و از ماجرا مطلع شد.

خواهر قربانی سریعا اف بی آی را در جریان موضوع قرار داد و در نهایت دیری نگذشت که ماموران پولیس، فرد شیطان صفت را دستگیر و دختر و مادر را از دستان وی نجات دادند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *