کربلا در تهدید القاعده

پولیس کربلا با اشاره به تهدیدهای جدی القاعده علیه این شهر و هشدار وزارت امور داخله عراق در این‌ باره اعلام کرد تمامی نیروهای امنیتی این ولایت با همکاری ارتش و نیروهای محلی تا اطلاع ثانونی در حالت آماده‌ باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جنرال احمد الحسناوی مدیر اطلاع‌ رسانی پولیس کربلا اعلام کرد که اداره پولیس این شهر، یک تلگراف فوری از وزارت داخله عراق دریافت کرده که در آن هشدار داده شده که اطلاعات دقیقی در دست است که نشان می‌دهد قرار است کمربندهای انفجار و موترهای بمب‌گذاری شده این بار این شهر را هدف قرار دهند.

وی گفت: تعداد نیروهای پولیس کربلا بالغ بر ۱۳ هزار نفر است که پس از دریافت این تلگراف فوری و تهدید جدی شهر کربلا از سوی تروریست‌ها، انتحاری‌ها و موترهای بمب‌گذاری شده، به حالت آماده‌باش صد در صد درآمده‌اند و در تمام مناطق ولایتی مستقر شده‌اند.

حسناوی تصریح کرد: نیروهای پولیس محلی در تمامی بخش‌ها با یگان‌های ارتش عراق هماهنگ شده‌اند و از عصر دیروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی در سراسر شهر کربلا به حالت آماده‌باش هستند.

این درحالی است که دیروز با انفجار ۱۸ موتر بمب‌گذاری شده در چند ولایت عراق، روز خونین دیگری برای این کشور ثبت شد و طی آن ۸۲ نفر کشته و ۱۹۰ تن زخمی شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *