وضعیت امنیتی زون ۸۰۸ شمال به بررسی گرفته شد

_DSC1767ستر پاسوال عبدالرحمان رحمان، معین ارشد امورامنیتی وزارت امورداخله از طریق ویدیوکنفرانس وضعیت امنیتی زون ۸۰۸ سپین زر در شمال کشور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دراین ویدیو کنفرانس «دگرجنرال شیر عزیز کامه وال» فرمانده زون ۸۰۸ سپین زر در مورد وضعیت امنیتی ولایت های بدخشان، تخار، قندوز وبغلان توضیحات داد.

وی همچنین از آمادگی نیروهای پولیس در امر تامین امنیت و مقابله با تهدید های امنیتی در زون شمال خبر داد.

فرمانده زون ۸۰۸ سپین زر علاوه کرد که در عملیات های متعدد در بخش های مختلف ولایت بدخشان، تخار، قندوز و بغلان، به هراس افگنان طالب ضربات سنگین وارد شده است.

در همین حال «ستر پاسوال عبدالرحمان رحمان» ضمن ستایش ازعملکرد نیروهای پولیس، به مسوولین پولیس در زون اسپین زر دستور داد تا در جهت بهبود فعالیت های کشفی، افزایش میزان همآهنگی و برنامه ریزی دقیق عملیات، تلاش بیشتری به خرج داده و به دشمنان مردم افغانستان اجازه ندهند که دست به تحرکات تروریستی بزنند.

وی، همچنان، تاکید کرد که در جریان نبرد با دهشت افگنان، از دقت و احتیاط لازم کار گرفته و و اجازه ندهند که به افراد ملکی آسیب برسد.

در اخیر، فرمانده زون ۸۰۸ سپین زر، ضمن درخواست رسیدگی به مشکلات و چالش های موجود در این زون، به معین ارشد امور امنیتی اطمینان داد که بخاطر تامین امنیت ونابودی هراس افگنان، از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند ورزید.

Author

About Author