وزیر امور خارجه با سفیر آلمان و نماینده اتحادیه اروپا دیدار کرد

ملاقات وزیر امور خارجه با سفیر جمهوری فدرال آلمان مقیم کابل (1)صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان امروز دوشنبه (۲۳ سنبله) با سفیر آلمان و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان در کابل دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای ربانی در دیدار با مارکوس پوتزل سفیر آلمان مقیم کابل، در باره نشستی که دو روز قبل، به هدف همآهنگی و آمادگی همه جانبه برای کنفرانس بروکسل، در کابل برگزار شد، صحبت نمود.

وزیر امور خارجه این نشست را سودمند توصیف نمود و از سهم فعال و دیدگاه های ارزنده سفیر آلمان در این نشست استقبال کرد.

همچنین سفیر آلمان در کابل، کنفرانس بروکسل رایک فرصت سودمند برای افغانستان خوانده، روی اهمیت آمادگی و همآهنگی هرچه بهتر برای کنفرانس یاد شده تأکید نمود.

همچنین صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با فرانز مایکل ملبن نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان نیز در باره هماهنگی و آمادگی های همه جانبه برای کنفرانس بروکسل و استفاده بیشتر از این کنفرانس به نفع افغانستان صحبت کردند.

دو طرف در مورد هفتادمین نشست مجمع عمومی ملل متحد و نشست های مقامات ارشد پروسه استانبول/ قلب آسیا و سه جانبه افغانستان- امریکا- چین که در حاشیه هفتادمین نشست مجمع عمومی ملل متحد برگزار می گردند، بحث نمودند.

Author

About Author