یک موتر بمب گذاری شده با دو سرنشینش در ننگرهار منفجر شد

امنیت ملی افغانریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که یک عراده موتر بمب گذاری شده با دو سرنشین انتحاری در نتیجه تیر اندازی ماموران این اداره، در ولایت ننگرهار در شرق کشور منفجر شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تروریستان با استفاده از موتر بمب گذاری شده قصد حمله انتحاری در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار را داشته اند.

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که عبدالعلیم اول زی مسوول نظامی و گل آغا ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی لعل پور ولایت ننگرهار این حمله را سازماندهی نموده بودند.

براساس خبرنامه، یک عراده موتر بمب گذاری توسط دو فرد انتحاری ملبس با جلیقه های انتحاری (واسکت) هدایت می شد که توسط ماموران امنیت ملی شناسایی شدند.

دو عامل انتحاری موتر بمب گذاری شده را از طریق ولسوالی لعل پور به  ساحه گردی “غوث آباد” ولسوالی مهمند دره منتقل کرده بودند و قصد داشتند از آنجا وارد شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار شوند و حمله انتحاری و تهاجمی را انجام دهند.

موتر بمب گذاری شده با دو عامل انتحاری قبل از رسیدن به هدف توسط ماموران ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و درنتیجه برخورد مسلحانه موتر منفجر شد و دو فرد انتحاری کشته شدند .

Author

About Author