نقش اسرائیل در راه‌اندازی کمپین ضد اسلامی «پگیدا»

“کاترین ارتل” رهبر سابق گروه نژاد‌پرست «پگیدا» با انتشار مصاحبه مطبوعاتی خود از طرفداران این گروه خواست درمورد تخریب وجهه

“کاترین ارتل” رهبر سابق گروه نژاد‌پرست «پگیدا» با انتشار مصاحبه مطبوعاتی خود از طرفداران این گروه خواست درمورد تخریب وجهه اسلام و مسلمانان فریب سرویس‌های اطلاعاتی را نخورند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وی با انتشار فیلم ویدئویی ضبط شده از خودش ضمن عذرخواهی از مسلمانان از طرفداران گروه «پگیدا» در خواست کرد در تفکرات خود علیه اسلام تجدید نظر کنند.

در این فیلم نامبرده اعتراف می‌کند که خطوط کاری گروه پگیدا و سایر گروه‌های نژادپرست علیه مسلمانان در اروپا، آمریکا و سایر کشورها از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هدایت و تغذیه می‌شوند.

طبق اظهارات “کاترین ارتل” همزمانی سازماندهی و تقویت گروه‌های نژاد‌پرست ضد اسلام در اروپا و امریکا تلاش این گروه‌ها برای اسلام هراسی با شکل‌گیری گروه‌هایی مانند داعش و النصره در عراق و سوریه نشان دهنده این است که این دو جریان که مانند دو لبه یک قیچی علیه اسلام عمل می‌کند توسط سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

به عقیده کاترین ارتل همکاری سعودی، قطر و ترکیه در تخریب وجهه مسلمانان و حمایت از داعش و النصره خیانتی بزرگ به اسلام توسط حاکمان کشورهای اسلامی است که قابل توجیه نیست حال اینکه قبول کنیم آل‌سعود؛ اردوغان و پادشاه قطر جاسوسان مستقیم یا غیرمستقیم سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا یا موصاد هستند.

به عقیده کاترین ارتل حمله عربستان به یمن  آخرین مرحله از پازل اسرائیل برای شعله‌ور کردن آتش مسلمان‌کشی در شرق و غرب خاور‌میانه بوده و این جنگ‌ها همه توان مسلمانان را به خود مشغول کرده است.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص عدم نگرانی در بیان این اظهارت گفت:‌ احتمال ترور و مرگ من توسط اسرائیلی ها وجود دارد ولی جان من بهای اقدامات و برنامه‌های ناشایستی است که من تا پیش از این علیه مسلمانان انجام دادم. من در بیان حقایق ابایی ندارم و به تمام کسانی که خود را هنوز هوادار «پگیدا» می‌دانند اعلام میکنم که راه اشتباهی را به دلائل اشتباه طی می‌کنید.

نامبرده در نهایت اعلام نمود «من خود را مسئول را اندازی این کمپین علیه مسلمانان می‌دانم و به همین دلیل ناراحت هستم. تنها کاری که اکنون از دستم بر می‌آید عذرخواهی است و تمام تلاشم را می‌کنم که تنش‌هایی را که ایجاد کردم را از بین ببرم.

Author

About Author