نتایج ابتدایی انتخابات چهار ولایت اعلام شد

کمیسیون مستقل انتخابات، نتیجه ابتدایی انتخابات در چهار ولایت دیگر را نیز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نتایج ابتدایی ولایت های قندهار، هلمند، هرات و کندز از جمله نتایجی بود که از سوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام شد.

بر این اساس:

حاجی سید احمد خادم با ۸۱۸۶ رای، سید مقتدا میران با ۷۴۱۹ رای، داکتر محمود خان نصرت با ۷۰۴۱ رای، روح الله خان زاده با  ۶۴۷۱ رای، گل احمد کمین با ۵۰۸۲ رای، محمد عمر شیرزاد با ۴۴۹۷ رای، سید احمد سیلاب با ۴۱۴۳ رای، انجنیر محمد عارف نورزی با ۳۹۷۶ رای، فریبا احمدی کاکر با ۴۹۶۵ رای، ملالی اسحق زی با ۲۹۰۰ رای و آرزو صافی با ۱۸۴۸ رای، بالاترین رای را در ولایت قندهار به دست آورده اند.

همچنین، محمد ظفر صادقی با ۴۰۴۱ رای، میرویس پوپل با ۳۵۷۳ رای، حاجی غلام ولی افغان با ۳۳۴۱ رای، میرویس خادم با ۳۱۶۴ رای، الحاج محمد کریم اتل با ۲۷۹۸ رای، عبدالرشید عزیزی با ۲۵۸۰ رای، نسیمه نیازی با ۱۴۶۳ رای و حبیبه سادات با ۸۱۸ رای از ولایت هلمند به عنوان وکلای مردم هلمند در مجلس راه یافتند.

در عین حال، حبیب الرحمن پدرام با ۱۶۷۹۶ رای، محمد رضا خوشک وطندوست با ۱۶۱۴۰ رای، عمر نصیر مجددی با ۱۰۹۲۹ رای، حاجی محمد صادق قادری با ۱۰۱۷۱ رای، منور شاه بهادری با ۸۳۲۴ رای، نثار احمد فیضی غوریانی با ۷۶۱۲ رای، نقیب الله آروین با ۷۳۰۶ رای، غلام فاروق مجروح با ۷۰۰۴ رای، استاد حمیدالله حنیف با ۶۹۴۶ رای، حاجی شاهپور پوپل با ۶۹۲۰ رای،

سید عظیم کبرزانی با ۶۵۸۲ رای، الحاج غلام فاروق نظری با ۶۲۶۳ رای، رحیمه جامی با ۳۶۸۶ رای، مسعوده کروخی با ۲۸۲۲ رای، سیمین بارکزی با ۲۳۲۳ رای، ناهید احمدی فرید با ۱۹۵۹ رای و شیرین شهابی با ۱۷۷۳ رای، بالاترین آرای هرات را به خود اختصاص دادند.

برای ولایت کندز نیز الحاج عبدالروف ابراهیمی با ۲۹۸۶ رای، انجنیر کمال صافی با ۲۲۷۶ رای، شاه خان شیرزاد با ۱۹۹۶ رای، انجنیر محمدالدین همدرد با ۱۹۰۵ رای، محمدالله بتاش با ۱۶۹۹ رای، حاجی محمد عمر خان با ۱۶۳۱ رای، فضل کریم ایماق با ۱۵۸۶ رای، نیلوفر جلالی کوفی با ۱۲۵۷ رای و فاطمه عزیز با ۱۰۴۲ رای به عنوان نماینده گان مجلس معرفی شدند.

قرار است تا اواخر این هفته، نتایج ابتدایی در سراسر افغانستان به غیر از ولایت غزنی، از سوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *