ناپدید شدن یک موتر با ۱۷ سرنشین در سیلاب های هرات

بارندگی های اخیر در ولایت های مختلف کشور سبب سرازیر شدن سیلاب های سهمگین شده؛ اما این سیلاب ها در ولایت هرات جان ۵ تن را گرفته و یک موتر با ۱۷ سرنشین آن ناپدید است.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات به خبرگزاری خاورمیانه گفت که در بیش از ده ولسوالی سیلاب های خطرناک سرازیر شده که برای باشندگان این ولسوالی‌ ها تلفات و خسارات هنگفت مالی به بار آورده‌ است.

بر بنیاد گفته های فرهاد، یک موتر نوع فلاینکوچ با ۱۸ سرنشین اش در ولسوالی اوبه ناپدید شده که جسد یکتن از آنها پیدا شده است و ۵ تن دیگر در ولسوالی های زاول و ادرسکن جان باخته اند.

او افزود شاهراه کابل ـ قندهار نیز در مسیر شورابک ولسوالی شیندند در نتیجه این سیلاب ها تخریب شده و به روی ترافیک مسدود می باشد و نیز زمین های زراعتی در چندین ولسوالی دیگر از بین رفته است.

این در حالی است که طی روزهای اخیر در چندین ولایت از جمله کابل، بارندگی شدید جریان دارد که سبب بالا آمدن سطح آب و جاری شدن سیلاب شده اند.

بارنده گی های شدید از دو روز به این سو آغاز شده و امروز (۲۷حمل) نیز ادامه دارد و اداره مبارزه با حوادث طبیعی از مردم خواسته اند تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *